•قیمت گذاری صادرات کالا با قیمت گذاری کالای داخلی متفاوت هستند:وضعیت بازار خارجی.هزینه های متفاوت.قالب های مختلف قیمت گذاری و ارزهای مختلف بر هزینه ای که خدمات یا محصول خود از مشتریان دریافت می کنید تایر دارند.
• •تغییرات قیمت در قیمت گذاری کالا ها: •صادرکنندگان باید قیمت ها را بنا به دلایل مختلفی مجدد تنظیم کنند که از جمله انها می توان به تغییر قیمت مواد خام .تغییرنرخ ارز.افزایش تورم اشاره کرد.اما مشتریان را نباید با افزایش ناگهانی قیمت غافلگیر کرد و ضروری است از قبل در مورد افزایش قیمت اطلاع دهید
. •اگر چه بسیاری از کسب و کار ها زمان کافی را برای درک محاسبات قیمت کسب و کار صرف میکنند.بسیاری از انها این اقدامات را برای بازارهای صادرات کالا انجام نمی دهند.این امر بر رقابت و سود اوری کسب کار تایر دارد.