برای اینکه بدانید آیا لینکدین به درد کسبوکار شما میخورد یا خیر، پیش از هر چیزی باید بازارِ هدف خود را تعیین کنید. شما باید بدانید آیا محصول یا خدماتی که ارائه میکنید، میتواند در یک شبکه اجتماعی تخصصی طرفدار داشته باشد یا خیر!
لینکدین یک فرصت ناب برای کسب و کارهای B2B است. وجود شرکتها در فضای لینکدین و تخصصی بودن این شبکه، فضای بسیار مناسبی را در اختیار کسبوکارهای B2B (کسب و کارهایی که مشتریشان کسب و کارهای دیگر هستند) قرار داده است تا خیلی راحت باکسب وکارها و حتی رقبای تجاری خود در تماس باشند. لازم به توضیح نیست که گسترش ارتباطات، در طولانی مدت میتواند به نفع فعالیتهای تجاریتان باشد
همانطور که گفتیم، لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی در جهان است. این موضوع به این معنی است که شما با کاربران عادی شبکههای اجتماعی در تماس نیستید. نگفته مشخص است که کاربران Linkedin بسیار سخت گیرتر از کاربران دیگر شبکههای اجتماعی هستند، بنابراین استراتژی حاکم بر دیگر شبکههای اجتماعی در لینکدین کارایی ندارد.
آموزش کاربردی تجارت و صادرات در لینکدین
صفر تا صد ارتباط گیری و صادرات کالا در لینکدین بصورت کاربردی و انجام یک نمونه واقعی
مدت زمان ویدیو آموزشی 1 ساعت است